19 Şubat 2016 Cuma

Bebek Bakımı

bebek bakımı
Bebekler ne kadar çabuk büyüyorlar değilmi anlamak mümkün değil  bir bebeğin dördüncü ayına geldiğinde renkleri farketmeye başladığını ve yüksek sesle gülmeye başladığını biliyormuydunuz bilmiyorsanız bebeğiniz 4. ayına girdiğinde farkedeceksiniz . Uzun uzadıya ağlama krizleri ,altına bol bol doldurmalar 10 dakkada bir karnının acıkması , 4. ayına giren bebekler kendi kendilerine ses çıkarırlar kendi kendilerine bebek oyunları oynarları bebek şarkıları söyleyenler bile gördüm ama bu farklı bir konu .
Bebek bakımı konusunda uzman olan bebek bakıcıları var böyle bir bakıcı bulursanız belli bir süre onu işe alıp her şeyi öğrenebilirsiniz sonrası size kalmış elemanı beğendiyseniz çalışmaya devam edersiniz beğenmiyorsanız kovun gitsin .

Örnek vermek gerekirse bir bebek 3. ayından itibaren yüz üstü yatırdığınızda ufatan hareket etmeye başlarken bu işleri 2. ayında mümkün değil yapamaz ,ilk kez sağına soluna döndüğünü gördüğüğünüzde sevinçten kötünüz tavana vuracak bunu biliyorum çünkü bu şekilde tavanda asılı kalan bir çok anne baba gördüm ama buda ayrı bir konu. Her zamanki gibi son olarak adam olun anne olun ve annenizden bilgi almayın bebeğinizi kendiniz büyütün diyorum başka bir şey demiyorum .